معرفی بروکر فیبوگروپ فارکس
نوشته شده توسط : مریم

ما می‌خواهیم بروکر فیبوگروپ فارکس را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا معرفی کامل این کارگزار را بی‌طرفانه از زبان ما بشنوید! این کارگزار، که توسط تیم مربیان Nova Trader انتخاب شده است، یکی از بهترین بروکرهای فارکس است که در سال 1998 در قبرس ثبت شده است. این کارگزار گواهی‌نامه نظارتی خود را از کمیسیون خدمات مالی قبرس ( CySec) دریافت کرد تا اعتبار خود را در میان تریدرهای بازارهای مالی و فارکس افزایش دهد.

معرفی بروکر فیبوگروپ فارکس

بروکر فیبوگروپ فارکس یکی از قدمی‌ترین بروکرها است که بیش از 23 سال در حوزه بازار فارکس کار می‌کند. شرکت‌های فیبوگروپ نشان محبوبیت از نظر عملکرد در  FIBO Group Ltd به حساب می‌آیند.

بروکر فیبوگروپ فارکس بیشتر از 14 سال در بازار آنلاین بورس فعالیت دارد و در این مدت بروکرفیبوگروپ فارکس، به تعداد زیادی از کاربران در استفاده از امکانات ترید کمک کرده است. سرعت عمل، کیفیت، شفافیت در ارائه خدمات جزء نقاط قوت این بروکر به حساب می‌آید.

تاریخچه و اعتبار جهانی فیبوگروپ

هلدینگ فیبوگروپ فارکس توانسته در کشورهای دیگر، سرویس‌های خود را گسترش دهد. شعبه‌های فیبوگروپ در کشورهایی مانند مونیخ، وین، آلماتی، لیماسل و شانگهای وجود دارد که پشتوانه مالی بسیار دارند. این کشورها مرکز اقصاد جهانی هستند و اهرم عملیاتی مورد نیاز بسیاری را فراهم می‌کنند.

بروکر فیبوگروپ در سرویس‌دهی به مشتریان از هیچ تلاشی جهت به کارگیری بهترین نیروی کار دریغ نکرده است. با نیروی کاری حرفه‌ای ضمانت می‌کند که همه احتیاجات مشتریان را برآورده کند و به سوالاتی که ذهن آنها را درگیر کرده پاسخگو باشد. هنگامی که نگاهی به کامنت‌های مشتریان بروکر فیبوگروپ می‌اندازید به این قضیه پی می‌برید که مشریان راضی هستند و از کارمندان تشکر می‌کنند.

رگولاتوری و امنیت حساب‌ها

موسسات نظارتی معتبر جهانی(رگولاتورها) خیلی دقیق و مرتب بر کل کارکرد مالی و اجرایی بروکر فیبوگروپ فارکس نظاارت دارد تا طبق استانداردهای مالی و اجرایی پیش برود. همه دارایی‌های کاربران به صورت جداگانه نگهداری می‌شود تا امینیت مالی کاربران فراهم باشد و شفافیت کارکردهای مالی برای موسسات رگولاتور زیاد شود و هیچ نوع خطری سرمایه‌های کلان و کوچک را تهدید نکند.

روش‌های شارژ و برداشت از کارگزاری فیبو گروپ

روش‌های شارژ و برداشت بروکر فیبوگروپ Fibo Group  گستردگی چندانی ندارد اما همین روش‌های محدود بسیار کاربردی هستند و تقریبا نیاز همه تریدها را رفع می‌کنند. سایر روش‌های شارژ و برداشت بروکر فیبو در زیر آورده شده است:

  • Neteller
  • Payoneer
  • Webmoney
  • Okpay
  • Bitcoin
  • Fasapay
  • ویزا کارت و مسترکارت
  • حواله بانکی

شرکت فیبوگروپ حالت‌های منعطفی از برداشت سود خرید و فروش را فراهم می‌کند و روش‌هایی مانند کارت‌های اعتباری، انتقال بانک، و پرداخت خودکار را از طریق سیستم پرداخت بیت کوین قبول می‌کند.

تحلیل کامل و بررسی جامع بروکرفیبو گروپ

گروه فیبو (فیبوگروپ) FIBO GROUP یک بروکر یا کارگزاری که اعتبار بالایی دارد و جزء اولین کسانی است  که تجارت اینترنتی را با خدمات خود ادغام می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و در دو دهه وجود خود، جایگاه منحصر به فردی برای خود به عنوان یک بازیکن فارکس ایجاد کرده‌است.

کلام آخر

به گفته تاپ بروکرز، گروه Fibo همه چیز را برای هدایت تجارت فارکس در اختیار دارد. این یک کارگزار بسیار معتبر است که من آن را به همه افراد پیشنهاد میدهم که در این بروکر کار کنند، از مبتدیان تا کسانی که می‌خواهند تجارت حرفه‌ای انجام دهند می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: